diumenge, 15 de juny del 2014

Presentando "Cambio de domicilio", el nuevo poemario de Joana Ramos

Ens plau de convidar-vos a la presentación del nou llibre de poemes de Joana Ramos Llosa "Cambio de domicilio", el tercer que publica l'autora nascuda a Sarrià de Ter desprès de "Lorquiana nortina" i "Per què ploren tant, les pedres?".
És tracta d'un poemari sòlid i madur, on l'amor, el sexe, la passió i el somni de la llibertat es barregen en imatges plenes de potencia i significat.
El llibre compta també amb pròleg de David Casadellà, il·lustracions des de Xile de l'escriptor i dibuixant K. Ramone i amb text de contraportada de la poeta Silvia Cuevas Morales.
Per la presentació, que será a l'aire lliure en la Plaça del Pou Rodò de Girona el proper divendres 27 de juny, a les 21:00 h, , estem preparant una gran festa amb la participación només de dones: La cantant Annaré Anita i les poetes Nadine Garralda Hollenberg, Francesca Barti i l'Amparo Parra C.

 Nos complace invitarles a la presentación del nuevo libro de poemas de Joana Ramos Llosa "Cambio de domicilio", el tercero que publica la autora nacida en Sarrià de Ter después de "Lorquiana nortina" y "Per què ploren tant, les pedres?".
Se trata de un poemario sólido y maduro en donde el amor, el sexo, la pasión y el sueño de la libertad se mezclan en imágenes llenas de potencia y significado.
El libro cuenta además con prólogo de David Casadellà Llavià, ilustraciones desde Chile del escritor y bdibujante K. Ramone y con texto de contraportada de la poeta Silvia Cuevas Morales.
Para la presentación, que será al aire libre en la Plaça del Pou Rodò de Girona el próximo viernes 27 de junio a las 21:00, estamos preparando una gran fiesta con la participación solo de mujeres: La cantante Annarè Anita y las poetas Nadine Garralda, Francesca Barti y Amparo Parra C, entre otras.